VIDEO Mutare şoc! Când Oana era la Capatos, Pepe îşi lua lucrurile din apartamentul conjugal!.

VIDEO Mutare şoc! Când Oana era la Capatos, Pepe îşi lua lucrurile din apartamentul conjugal!.: "

PEPE ŞI-A LUAT BAGAJELE ŞI A VORBIT DESPRE PLANURILE LUI DE VIITOR



PEPE A MERS ACASĂ SĂ ÎŞI IA HAINELE





VEZI AICI LA CE PETRECERE DE 8 MARTIE A CÂNTAT PEPE ÎNAINTE SĂ SE DUCĂ ACASĂ






Pepe a glumit cu paparazzii în timp ce intra în casă

Pepe a glumit cu paparazzii în timp ce intra în casă

Pepe a ieşit din casă cu o parte din bagaje

Pepe a ieşit din casă cu o parte din bagaje

Artistul latino a mers acasă şi şi-a luat lucrurile personale, profitând de faptul că Oana Zăvoranu era invitată la Antena 1, la emisiunea 'Un show păcătos' a lui Dan Capatos.

Pepe s-a dus la domiciliul conjugal pentru a lua o mare parte din obiectele personale pe care le avea acolo. Se pare că soţul Oanei nu voia să dea ochii cu 'Querida', aşa că a ales să se deplaseze la miezul nopţii, când ştia că aceasta nu este acasă, ci pe platourile de filmare de la Antena 1.


Zâmbitor, Pepe a intrat în casă, părând foarte degajat. El a glumit spunând că merge acasă să o vadă pe Oana la TV. 'Mă duc să văd emisia....', după care a continuat: 'Mă duc şi eu acasă, îmi mai iau şi eu nişte haine'.


Pepe: 'Am calculat totul! Am vrut să vin imediat după ce Oana pleacă de acasă'


'Nu mă ajută, mă, şi pe mine nimeni?!', a glumit  cu ziariştii Pepe la ieşire, în timp ce căra două genţi.


'O voi lăsa pe Oana în apartamentul meu, nu va plăti chirie, voi plăti eu, ce vrea ea.  Eu sunt calculat, mai mult decât ea. O las să stea aiai până se organizează un pic. Ştiam că nu ne vom întâlni, la mine totul este calculat. Am vrut să vin aici imediat cum pleacă ea de acasă', a mai explicat artistul.


Querida a luat foc în direct când a auzit că Pepe se mută!


Când a aflat de la Capatos, care citea ştirea de pe CANCAN Online, că Pepe este acasă, Oana a devenit foarte nervoasă. A încercat să pară că această veste nu o afectează, dar s-a dat de gol imediat cu reacţiile sale. A început să gesticuleze şi a ridicat tonul. Cea poreclită 'Querida' a luat imediat foc.

'Foarte bine! Să-şi mute hainele! Ştiţi ce mută Pepe acum?! Patru chiloţi, cinci perechi de pantofi... Păi la ce dulap şi dressing am eu, trebuie să stea 10 ore să mute tot ce are', a spus Querida la Capatos.


'Vreţi să spuneţi că Pepe încearcă să intre prin efracţie în propria casă?!', se întreba încurcată Zăvoranca, ferm convinsă că soţul ei nu i-ar face aşa ceva.


Pepe: 'Nu am depus actele de divorţ! Abia am luat certificatul de căsătorie de acasă! Voiam să îl fur şi pe Marty'


Pepe: 'Nu mă gândesc la o viitoare relaţie! Nu voi avea pe nimeni în viitorul apropiat'


 


 

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...