Pepe: „Nu cred că Oana m-a înşelat, nu bag mâna în foc, dar nu cred”

Pepe: „Nu cred că Oana m-a înşelat, nu bag mâna în foc, dar nu cred”: "

Cântăreţul a acordat un amplu interviu în platoul emisiunii Happy Hour de miercuri.



CITEŞTE AICI PRIMA PARTE A INTERVIULUI DUR, DAR RELAXAT AL LUI PEPE

M-am antrenat 7 ani cu Oana, nu ma mai supara nimeni. M-am plictisit, acum sunt chiar fericit, infloresc. Nu mai vorbesc sincer. Uita-te pe raiting, vezi daca ne asculta cineva, altfel plec.


Eu nu o urasc pe Oana, o iubesc in continuare. Dar am si eu nevoile mele, vrei sa ma duc la curve?

Nu cred ca m-a inselat, nu bag mana in foc, dar nu cred. M-a iubit, M-a respectat.


Mi se rupe ce vrea Oana de la mine. Ia ceasul asta de la mine, l-am primit de la ea. Mi l-a cerut prin femeia care ne facea curat.



Mi-am luat un apartament cu chirie, am stat la un prieten, am fost pe afara, la munte. Ca tiganul cu cortul. E misto. Le multumesc prietenilor. Multi au incercat sa ma impace cu ea. Nu le mai raspund la telefon. Imi cer scuze!


M-am saturat, m-am plictisit. Nu vreau sa ajung sa ma enervez si apoi sa ma impiedic si sa ma lovesc la cap.


Nu exista nicio urma de regret.


N-avem nimic de impartit. Fiecare cu casa, masina, contul lui.


N-am facut-o fericita prea mult, nu am simtit ca sunt casatorit


Chemati pe cine vreti voi, vin cu mare placere. Daca o chemati pe Oana, nu vin. Evit scandalurile.


Ii transmit Oanei sa schimbe postul. Sa nu se mai uite la mine ca i se face rau.


In ultimele luni stateam impreuna de ochii presei.


Eram atat de prost sa vin cu gagica la spectacol, idiotilor!


Le-am zis paparazzilor sa se tina dupa mine, am trecut aseara si pe rosu. I-am intrebat cat au in rezervor. Eu il am plin. Ii plimb peste tot. Nu o sa afle ei nimic, doar ce le dau eu.



"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...