Pepe: «Dacă îmi spunea că nu vrea copil, ne-o trăgeam şi gata»

Pepe: «Dacă îmi spunea că nu vrea copil, ne-o trăgeam şi gata»: "

Pepe a fost invitat la Happy Hour de miercuri. Iată principalele sale declaraţii!



CITEŞTE AICI CONTINUAREA INTERVIULUI - Pepe: „Nu cred că Oana m-a înşelat, nu bag mâna în foc, dar nu cred”

„N-am apucat sa-i strang mana lui Tudy macar in usa, dar sunt fanul lui.

Oanei ii doresc echilibru, dragoste, inititavia, putere. Numai si numai bine soacrei, la multi ani chinuiti prin procese, spitale, ce-si doreste ea.

Oana isi doreste cel mai mult ca mama ei sa se chinuie.

Oana a inceput la un moment dat sa se gandeasa la problemele cu Marioara si a inceput sa uite putin, putin de mine.

Pe bune acum nu am probleme cu Tudy, stiu ca sunt prieteni de 10 ani de zile.



Eu am plecat de acasa acum o luna si mai inainte cu o luna stiam ca nu mai sunt cu ea. M-am antrenat psihic sa fiu calm.

Nu am mai comunicat, s-a interiorizat. N-am mai fost eu persoana cu care sa se sfatuiasca, sa iasa cu mine la un film.

In 7 zile nu am fost surprins sa beau un ceai cu o fana la pranz.

Eu o invit pe tipa aia de 20 de ani sa vorbeasca, aia cu care am fost cuplat. nu o stiu. Am avut spectacole, era plin de presa. nu am stat la masa cu ea, nu am putut. Am cantat direct, nici nu am avut masa. Nu o cunosc, e prima data cand o vad. O rog frumos daca e misto, poate ...



foto - Pepe, alături de o presupusa amanta

Pe Oana nu am inselat-o nici macar cu gandul. Daca vrea sa ramanem amici, atunci cand eu o sa stiu ca ea si-a dat seama ca nu mai suntem impreuna.

Niciodata, sigur nu o sa mai fiu cu Oana. Am avut milioane de discutii, acum vorbesc cu oglinda. Eu cu Oana nu mai avem ce discuta.

Am avut o cearta puternica inainte de Ziua Îndragostitilor. Am pregatit masa, tot ea era suparata. Mi-am facut gentuta ca plec.

E un divort frumos fara scandal. Prea misto ne-am iubit ca sa stau sa ma concetrez pe ultimele 4 luni nasoale.

M-am gandit ca eu nu am viitor, ca vreau copil. Ea nu vrea, vrea in America. Nu aveam dialog. Mi-am dat seama ca nu vrea copil nici pe viitor. Daca imi spunea de la inceput era mai bine, ne-o trageam si gata.

CITEŞTE AICI CONTINUAREA INTERVIULUI - Pepe: „Nu cred că Oana m-a înşelat, nu bag mâna în foc, dar nu cred”


"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...