Festival tribut pentru Bob Marley

Festival tribut pentru Bob Marley: "


Posted by admin on March 11th, 2011







Bob MarleyPentru a marca 30 de ani de la dispariţia legendarului artist reggae, cântăreţi din întrega lume îi vor dedica spectacole în cadrul festivalului „One Love Peace”, conform contactmusic.com. Evenimentul este programat pe 31 iulie, la Wembley Arena din Londra. Alături de Ky-Mani Marley, fiul artistului, vor urca pe scena festivalului Busta Rhymes, Shaggy, Sean Paul şi mulţi alţii.


Mă simt binecuvântat să fiu părtaş la acest festival. Mă simt mândru că voi aduce un omagiu tatălui meu, Bob Marley, şi vor fi cântate cele mai bune şi iubite piese ale sale. Mesajul de pace al festivalului este o cauză nobilă pe care o ţin aproape de inima mea şi tatăl meu ar fi apreciat şi aplaudat asta”, a declarat  Ky-Mani.


Busta Rhymes este nerăbdător să ia parte la acest eveniment, mai ales că nu a mai concertat în Londra de mai bine de 3 ani.


Articol publicat la 11-03-2011 de catre Monica Ilie



 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...






You can leave a response, or trackback from your own site.

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...