Monica Columbeanu: "Preocuparea mea pentru educaţia fetiţei i-a creat un sentiment de ...

Monica Columbeanu: "Preocuparea mea pentru educaţia fetiţei i-a creat un sentiment de ...: "

 În cererea de divorţ depusă la la judecatoria Buftea, Monica Columbeanu solicită desfacerea căsătoriei din culpă comună. Tânăra nevastă de milionar mai spune că, atât ea, cât şi soţul ei s-au preocupat mai mult de viaţa profesională sau de afaceri, decât de relaţia lor.

'Relaţiile noastre de căsnicie sunt atât de grav şi iremediabil vătamate încât continuarea mariajului este imposibilă', a scris Monica în cererea de divorţ, potrivit stirileprotv.ro. 'M-am dedicat creşterii şi educării fiicei noastre în paralel cu desăvârşirea pregătirii mele. De asemenea, soţul meu, om de afaceri, s-a preocupat îndeaproape de problemele profesionale, amândoi acordând o mai mare atenţie acestora în detrimentul relaţiei dintre noi', continuă Moni.

Ea crede că 'preocuparea' pentru educaţia micuţei Irina, în vârstă de 4 ani, l-a deranjat pe Irinel Columbeanu: 'M-am preocupat şi mă preocup foarte mult de educaţia minorei Irina Columbeanu, aceasta fiind prioritară pentru mine în detrimentul soţului meu şi cred că acest fapt i-a creat acestuia un sentiment de frustrare şi nemulţumire', a mai scris Monica.

În lupta pentru custodia fetiţei, Monica încearcă să încline balanţa în favoarea ei, subliniind faptul că Irinel nu s-a implicat în creşterea fiicei lor: 'Soţul meu s-a implicat mai mult în activitatea sa profesională decât în relaţiile sale cu fetiţa noastră, încercarile mele de a-i apropia pe cei doi avand sanse minime, ceea ce m-a determinat sa ii acord fiicei mele mai multa atentie pentru a compensa lipsa de afecţiune şi preocupare a tatalui'.

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...