Lady GaGa: "Cornele mele sunt naturale. M-am născut cu ele".

Lady GaGa: "Cornele mele sunt naturale. M-am născut cu ele".: "

Cântăreaţa Lady GaGa şochează din nou. După ce în urmă cu două săptămâni şi-a făcut apariţia în show-ul prezentat de Jay Leno având nişte coarne sub piele, artista a mărturisit că acestea sunt reale. 

Lady Gaga susţine că s-a nîscut cu...coarne / Foto:Hepta
Invitată în emisiunea lui Gayle King, controversata cântăreaţă a declarat că s-a născut cu coarnele şi 'umerii' de pe faţă, dar a aşteptat să lanseze 'Born This Way' pentru a le arăta întregii lumi.

'Coarnele sunt ale mele sunt adevărate. Le-am avut mereu în corp, m-am născut cu ele', a spus Lady GaGa, conform Daily Mail.

Lady Gaga susţine că s-a nîscut cu...coarne / Foto:Hepta

"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...