Catalin Botezatu le abandoneaza pe Bianca si Violeta pentru Simona Gherghe

Catalin Botezatu le abandoneaza pe Bianca si Violeta pentru Simona Gherghe: "

Catalin Botezatu si-a abandonat iubitele, pe Bianca si Violeta, din lipsa de timp. Totusi, Simona Gherghe are un loc aparte in viata lui.




Designerul Catalin Botezatu, invitat in emisiunea 'Un
show pacatos
', a declarat ca nu mai are timp pentru o
relatie in acest moment, insa
pentru Simona Gherghe si-ar face timp intotdeauna
.


Simona Gherghe


Simona Gherghe, o persoana speciala in
viata lui Botezatu


'Nu am timp de o relatie acum. Bianca mi-a reprosat ca
nu am timp suficient pentru ea
, dar cred ca as fi avut
pentru Simona Gherghe daca ar fi raspuns la avansuri. Ea este o
femeie frumoasa, are o emisiune de succes, de ce nu?!, a spus
Catalin Botezatu in cadrul emisiunii.


Atat Bianca, cat si Violeta nu mai locuiesc acasa la designer,
insa toti trei au ramas in relatii bune. Pe Bianca o vede mai des
decat
pe Violeta
, ultima dintre acestea fiind plecata la Timisoara
unde va lucra in televiziune.


 Bianca si Violeta


Bianca si Violeta


Cat despre Bianca, Catalin spune ca se inteleg bine in
continuare, ei vorbind des la telefon si prin sms-uri. Despre
vizitele intime nu a dat prea multe detalii, ci doar lasa sa se
inteleaga ca ea este 'o prezenta discreta' in viata lui. 'Bianca
va deranja pe orice alta femeie din viata mea
, pentru ca noi nu
ne-am certat, am ramas buni amici si nu numai', spune Botezatu.


Catalin Botezatu nu se teme ca ar putea ramane singur, ci mai
degraba ii place sa umble cu mai multe femei deodata, iar acestea ,
se pare, nu se supara. 'Balta are peste si pot alege', a adaugat
designerul.




Autor:

Carmen Ulian

Sursa:


click


unshowpacatos

Sursa-foto:


vedete-monden


click


ziarulring

Taguri:


catalin botezatu, simona gherghe, bianca dragusanu




Citeste si alte articole pe aceeasi tema






"

0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...