Formatia RBD se desparte


Ei bine dupa cum am aflat acum 4 zile de pe siteul oficial din Romania al formatiei , RBD se desparte ! " Tuturor fanilor si mass-mediei din intreaga lume:

Am reusit sa realizam impreuna un vis pe care niciodata nu l-am crezut posibil, am cantat, am plans si am ras datorita piesele noastre in toata lumea si in fata a milioane de persoane.
Am lasat o urma in vietile a milioane de persoane... Dragilor nostrii fani!
Voi ati reusit sa ne marcati vietile intr-o maniera de neegalat; va vom purta in suflet intotdeauna.
Proiectele mari necesita o transformare pentru a se dezvolta si astazi noi incepem acest proces.
Va comunicam ca urmatoarele concerte pe care le vom sustine pe 21, 23 si 25 in Madrid, Santiago de Compostela si Barcelona vor marca inceputul acestei etape finale.
Pentru moment urmatoarele show-uri confirmate sunt cele din Serbia, Slovenia, Romania, Venezuela, Argentina, Perú, Brazilia, un concert foarte special in Loas Angeles si bineinteles in Mexic.
Speram sa ne putem reuni in curand in fiecare din show-urile noastre si sa simtim acea magie care ne-a insotit in acesti patru ani.
Alfonso, Any, Christian, Christopher, Dulce María si Maite.
" www.rbd.com.ro

Alfonso Herrera , Christian si producatorul Pedro Damian explica despre destramarea formatiei ca fiind o decizie in ansamblu. www.rbd.com.ro
Fanii RBD au inceput sa semneze o petitie impotriva despartirii formatiei. Pana acum s-au strans
584175 de semnaturi, o puteti semna si voi aici .
Aseara Christopher a fost in direct prin telefon, la Acasa Tv.


0 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...